Sponseret indhold af: Yourpay

”Vores system er udviklet til at gøre livet lettere for de små virksomheder, ­specielt dem hvor du handler direkte” - Mathias Gajhede. Foto: Yourpay

29. oktober, 2018

Betalingsløsninger skal være simple

Simplicitet er nøgleordet i betalingsløsninger. Betalinger skal ske enkelt og effektivt, det må ikke være besværligt

For mange virksomheder er håndtering af betalinger både en nødvendighed og en sur pligt. Kundernes ønskede betalingsmetoder skal holdes up-to-date, der skal bogføres, moms skal håndteres og samtidig skal butikken køres.

”Vores system er udviklet til at gøre livet lettere for de især små- og mellemstore virksomheder, specielt dem hvor du handler direkte, både fysisk i butikken og i en onlinebutik. Vi er f.eks. rigtig gode til restauranter, fastfood butikker, kiosksalg og webshops med direkte salg” siger Mathias Gajhede, CEO hos Yourpay.

For at gøre det let for virksomheder at komme i gang med Yourpay, så understøtter Yourpay blandt andet en fuld automatisering af bogføringen i regnskabsprogrammer som Billy, e-conomic og Dinero, der alle er gængse regnskabsprogrammer for små og mellemstore virksomheder. Dette er uagtet om der er tale om salg fra en fysisk butik eller en webshop.

”Vi håndterer også abonnementer og afdragsordninger, hvilket ofte kan være svært for en række virksomheder. Vi har integreret abonnementssystemet og webshoppen, hvor sidstnævnte danner fakturaen automatisk og sender den ud til kunderne,” siger Mathias Gajhede.

Yourpay ønsker også at hjælpe virksomh ederne med at have en positiv kommunikation med kunderne omkring betalinger og rykkere, et ofte følsomt område.

”Vi har en sms-løsning, hvor der sendes en venlig påmindelse ud til kunderne om betaling, og vi anbefaler at du derefter følger op med en venlig telefonsamtale hvis betalingen er overskredet. Vores erfaring her er, at op mod 50% betaler i løbet af første uge, på grund af den positive tilgang,” siger Mathias ­Gajhede.

Yourpay er også foretrukken partner hos Prestashop, en af de mest udbredte løsninger til webshops.

”Det betyder at folk kan vælge vores ­betalingsløsning direkte i Prestashop. Et enkelt klik sikrer opsætning og integration, og så er du i gang,” siger Mathias Gajhede og slutter:

”Det handler om at gøre det let for virksomheder at komme i gang og gøre det de er bedst til, nemlig at drive forretning. Betalingssystemet skal være simpelt, hurtigt og sikkert og må ikke være noget der bremser din hverdag.”

Flere artikler

Det er nu du skal sætte din pløk i fremtiden

Det er nu du skal sætte din pløk i fremtiden

Detail "Det er nu du skal sætte din pløk i fremtiden" Er E-sport sport med strøm i? Nej! E-sport er ikke “sport som vi kender det med en ledning i”. E-sport er et helt nyt øko­system, med sine egne vindere og tabere, sin egen valuta og sine egne...

Danskerne e-handler globalt

Danskerne e-handler globalt

Detail Sponseret indhold af: DIBS Danskerne e-handler globalt Når danskerne går på indkøb online, holder de sig ikke til danske webshops. En ny ­rapport fra DIBS viser at næsten halvdelen af danske onlineforbrugere har handlet uden for ­Danmarks grænser inden for de...

Amazon kommer – engang

Amazon kommer – engang

Detail Amazon kommer – engang Det går godt i dansk e-handel, der nærmer sig de 130 mia. kr. i omsætning i 2018. Desværre ryger over en tredjedel af de mange milliarder uden om dansk detailhandel, inklusive e-handlen, og ender i udlandet. Tekst: FDIH Dansk...

Butikker glemmer motorrummet, når de polerer den digitale facade

Butikker glemmer motorrummet, når de polerer den digitale facade

Detail Sponseret indhold af: Columbus Butikker glemmer motorrummet, når de polerer den digitale facade Gamle it-systemer forhindrer detailhandlen i at leve op til kundernes forventninger og vise alt fra priser til ­lagerstatus i både fysiske butikker og på nettet,...

Amazon favoriserer virksomheder med egne mærker

Amazon favoriserer virksomheder med egne mærker

Detail Amazon favoriserer virksomheder med egne mærker Den digitale markedsplads’ forventede indtog i Danmark er dårligt nyt for danske mellemhandlere, men godt for brands, vurderer Amazon-konsulent Søren Kipling. Tekst: Elías Lundström Magtbalancen i...

International e-handel sætter pres på eksisterende regler

International e-handel sætter pres på eksisterende regler

Detail International e-handel sætter pres på eksisterende regler E-handlens tocifrede vækstrater de seneste år er ikke alene gået til danske netbutikker. Hver tredje netkøb foretages i dag i en udenlandsk netbutik. Samtidig udfordres den traditionelle...

Mobilen bliver omdrejningspunktet i e-handlen

Mobilen bliver omdrejningspunktet i e-handlen

Detail Mobilen bliver omdrejningspunktet i e-handlen Det er ikke nyt, at danskernes e-handel sætter rekord år efter år. Det nye er, at mobilen nu reelt er tæt på at blive omdrejningspunkt i vores digitale liv, næsten uanset alder og køn. Tekst: FDIH...

E-handel og fysisk handel skal smelte sammen

E-handel og fysisk handel skal smelte sammen

Detail E-handel og fysisk handel skal smelte sammen Skal du have succes med detailhandel i fremtiden, er det ikke et spørgsmål om, hvorvidt du skal satse enten på en online eller fysisk butik. Din succes afhænger af, hvor godt du formår at digitalisere din...

Betal med dig selv – det er fremtiden!

Betal med dig selv – det er fremtiden!

Detail Betal med dig selv – det er fremtiden! Det går godt i dansk e-handel, der nærmer sig de 130 mia. kr. i omsætning i 2018. Desværre ryger over en tredjedel af de mange milliarder uden om dansk detailhandel, inklusive e-handlen, og ender i udlandet....

Store konsekvenser ved ­forkert valg af betalingssystem

Store konsekvenser ved ­forkert valg af betalingssystem

Detail Store konsekvenser ved ­forkert valg af betalingssystem Der findes et utal af betalingssystemer på markedet, og valget kan være svært. Vi har snakket med to eksperter udi ­betalingsløsninger, for at afdække hvad du skal være opmærksom på ved valg af...

Fragten er den skjulte omkostning i e-handel

Fragten er den skjulte omkostning i e-handel

Detail Fragten er den skjulte omkostning i e-handel E-handlen har en omkostning, som ikke kendes i detailhandlen, nemlig fragt. Den fylder meget for forretningerne, mens kunderne bare forventer, at det virker gnidningsløst og er gratis. Tekst: FDIH...

Nu kommer salgspligten for e-handlen

Nu kommer salgspligten for e-handlen

Detail Nu kommer salgspligten for e-handlen Fra 3. december i år forpligtes netbutikker til at sælge til forbrugere i hele EU. Selv de virksomheder, som ikke ­forventer nogen udenlandske kunder, skal sørge for, at deres hjemmeside er klar, ligesom der er...